Суббота, 23.09.2017, 13:06
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Все для мойки
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [16]
Украинский портАл
Review www.vikos.ucoz.ua on alexa.com
Поиск


Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Яндекс цитирования
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Главная » Статьи » Мои статьи

    Газета "Харчовик"

    У «серці» виробництва

    Птиця вищого ґатунку

     

    Міст та містечок із славними традиціями в Україні вдосталь. Частина з них відома своїм історичним минулим, частина – пам’ятками культури та архітектури, частина – річковими заплавами, морськими узбережжями чи іншими принадами й красотами. Місто Бершадь теж не пасе задніх, адже відоме ще з кінця минулого століття смачним м’ясом птиці із власної птахофабрики.

    Історія цього підприємства починається з літа 1980 року, коли було створено перший його взірець – міжколгоспну птахофабрику. А вже 27 червня 1997 році її реформували у ВАТ «Птахокомбінат «Бершадський», який у такому форматі працює донині.

    Хоч надворі економічна криза та піст, українці не відмовляють собі у задоволенні поласувати смачними курячими стегенцями, ковбасами, рулетами виробництва Бершадської птахофабрики. Віднедавна, продукція фабрики стала ще смачнішою і її побільшало. Річ у тім, що 5 серпня 2008 року на фабриці відкрили збудований новий цех забою та переробки птиці. Як розповіла Лариса Замкова, начальник цього цеху, попередній забійний цех був занадто примітивним та немеханізованим. Новий цех почали будувати «з нуля» – збудували стіни, закупили та поставили нове сучасне голландське обладнання фірми «Meyn». Завдяки новим ресурсам на птахофабриці з’явилося більше можливостей, як-от охолодження туші, якісне її обезкровлення та нарізання. Відтак, сама якість продукції стала кращою, про що свідчать схвальні відгуки споживачів та збільшення попиту на продукцію птахофабрики.

    Новий цех – справжня гордість для птахофабрики ще й тому, що збудований він за власні гроші: керівництво фабрики взяло кредит у ще сприятливий для таких економічних операцій час та й дотаціями частково допомогла держава. Лариса Замкова зізнається, що основні зусилля у будівництво нових технологічних ділянок птахофабрики найбільше доклав керівник фабрики – Іван Іванович Андрушко. Завдяки його далекоглядності та розумному підходу Бершадська птахофабрика нині – одна із найпотужніших в Україні. Продукція її розповсюджується по всій Україні: охолоджена – у Дніпропетровську, Херсоні, Одесі, Києві та інших сусідніх містах та областях, а заморожена та ковбасні вироби – потрапляють у продуктові крамниці по усій країні.

    Про те, як саме відбувається вирощування птиці та про продукцію, яку з неї виготовляють, розповідає Лариса Павлівна:

    – Процес дозрівання курки до потрібного нам стану триває 42 дні – саме стільки часу курку ще з маленького курчати, яке вилупилося з яйця, відгодовують на птахофабриці. Одночасно ми тримаємо до 1 млн птиці різного віку. У кожному цеху, яких у нас є шість, розміщено по 8 спеціальних приміщень, у яких ми утримуємо птицю. А у кожному такому приміщенні в середньому ми відгодовуємо по 20 тис. курчат. Ми планували збільшити кількість птиці, але через економічну ситуацію наразі утримуємося від таких планів. На кожному етапі вигодовування та утримування курей ми підбираємо спеціальний раціон – комбікорми, а також пшеницю, квасолю, кукурудзу, сою, які самі ж вирощуємо.

    Продуктивність нашого старого забійного цеху була 12 тис. штук курей за зміну, а нині у новому цеху – від 20 тис. Продукція птахофабрики – це сире м’ясо птиці в охолодженому та замороженому вигляді. Також у нас є ковбасний та переробний цех, де ми виготовляємо натуральні напівфабрикати – окорок, філе; супові набори; варені сосиски, сардельки, ковбаси, рулети із м’яса птиці; копченості усіх видів – від хвостів до крила, стегна, гомілки – все, що зараз у попиті; м’ясні консерви, паштети, рублені котлети, курчата табака, тюфтелі та іншу смачну продукцію. Щоб наша ковбасна продукція була ще смачнішою, ми нещодавно купили новий кутер та прес. Плануємо також дообладнати ковбасний цех новим обладнанням. Нині ми працюємо над тим, аби приємно здивувати наших покупців, – придумуємо нові види напівфабрикатів, шукаємо різні цікаві варіанти.

    Про якість м’яса птиці дбають на птахофабриці, а про якість готових ковбасних виробів з нього – безпосередньо у ковбасному цеху. Відтак, спробувавши безліч варіантів, на підприємстві нині довіряють спеціям і добавкам компанії «Шаллер» та вінницькій фірмі «Ніна». Ці підприємства, за словами Лариси Павлівни, пропонують гарний вибір спецій для напівфабрикатів, з якими на птахофабриці нині активно та якісно експериментують. Запаковують готову ковбасну продукцію в оболонки київської фірми «ПентоПак».

    Щоб пропонувати на ринку якісну та безпечну для споживача продукцію, керівництво підприємства приділяє багато уваги гігієні та санітарії виробництва. Вкінці минулого року було прийнято рішення поліпшити якість миття технологічного обладнання цеху забою та розділення птиці – було придбано стаціонарний апарат високого тиску із встановленням мийних постів на дистанційному керуванні у кожному приміщенні.

     Після всебічного аналізу ринку мийного обладнання на птахофабриці віддали перевагу обладнанню, яке пропонує компанія «Вікос». Вона протягом останніх семи років спеціалізується на постачання, монтажі та сервісному обслуговуванні цього виду обладнання. Також є ексклюзивним постачальником мийних засобів з антибактеріальною дією ТМ «Nerta» виробництва Бельгії, які добре зарекомендували себе на підприємствах агропромислового комплексу та переробної і харчової промисловості.

    На 2009 рік у керівництва птахофабрики багато планів – і модернізувати техніку, і збільшити кількість готової продукції, вдосконалити її асортимент, збільшити поголів’я птиці. Кризою на фабриці не переймаються, адже нині триває піст – попит на продукцію традиційно нижчий, аніж в інші періоди. «Щоб жити у цей складний час, потрібно основний акцент ставити на якість, – зазначає Лариса Павлівна. – Адже люди кількість на полицях бачать, а завойовувати їх потрібно якістю».

    Христина ДРОГОМИРЕЦЬКА

     

     

     

     

    Категория: Мои статьи | Добавил: vikos (14.07.2009)
    Просмотров: 8200 | Теги: Nerta, автомобиль, Kranzle, автомойка, автохимия
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright MyCorp © 2017